den Bosch Group

este o companie specializată în consultanta manageriala & private equity, recrutare executiva de personal & training  în afaceri si urmăreşte satisfacerea nevoilor curente şi viitoare ale clienţilor ei, prin oferirea unor pachete de servicii complexe şi personalizate având la bază principii şi tendinţe noi de abordare a problemelor de management, resurse umane, marketing, vanzari.
Avem încredere în abilităţile şi capacităţile personalului de care dispunem pentru a onora la termen proiectele în care ne angajăm, asigurând promptitudine, calitate ridicată precum şi costuri scăzute. Serviciile de consultanta in afaceri si training oferite sunt aplicabile, relevante si imbunatatite continuu.
 
  • Asistenta in procesul de recrutare si selectie personal

    - Asistenta in procesul de recrutare si selectie personal.

    - Pachet de servicii furnizat de catre o echipa cu experienta si expertiza in managementul resurselor umane.
  • Consultanta Resurse Umane

    - Programe de audit in resurse umane.

    - Evaluare posturi.

    - Evaluare personal.

    - Elaborare fise de post.

    - Elaborare fise de post.

    - Elaborare politici in resurse umane & implementare strategii HR.

    - Consultanta in managementul conflictelor interne si motivatie.
  • Fuziuni & Achizitii ( M & A )

    Vanzari companii:

    Expertiza den Bosch & Partners permite fiecărui client să parcurgă eficient etapele specifice ale procesului de vânzare saucumpărare a unei companii.

    Astfel, în cadrul procesului de vânzare, etapele sunt:

    Definirea cadrului de acţiune – stabilirea obiectivelor măsurabile ale proiectului, la nivel general şi pe etape, nivelul de reprezentare ca durată şi autoritate, lungimea proiectului, clauzele de confidenţialitate şi termenii financiari.

    Evaluarea firmei – colectarea datelor şi stabilirea metodei de evaluare.

    Transformarea organizaţională – în cazurile de necesitate.

    Memorandum către investitori – redactarea documentului care prezintă afacerea, potenţialul acesteia, contextul în care se dezvoltă şi randamentul investiţiei.

    Tranzacţia – identificarea cumpărătorului, acordul de confidenţialitate, due dilligence, oferta angajantă, negociere, încheierea tranzacţiei şi finalizarea formalităţilor.

    Pregătirea unei tranzacţii are ca scop cumpărarea unei companii si presupune parcurgerea următoarelor etape:

    - Cercetarea iniţială şi identificarea firmelor ţintă – departmentul specializat al den Bosch & Partners realizează un studiu al industriei în care activează cumpărătorul, al tendinţelor prognozate şi al principalilor actori economici din domeniu. Apoi, se identifică o serie de potenţiale companii care sunt interesate de ideea vânzării integrale sau a unei părţi din activele pe care le deţin.

    - Filtrarea rezultatelor cercetării pe baza criteriilor validate. Contactarea firmelor care îndeplinesc criteriile.

    - Prezentarea listei scurte şi validarea acesteia cu cumpărătorul.

    - Negocierea şi încheierea tranzacţiei

    Achizitii companii:

    Expertiza den Bosch & Partners permite fiecărui client să parcurgă eficient etapele specifice ale procesului de vânzare saucumpărare a unei companii.

    Astfel, în cadrul procesului de vânzare, etapele sunt:

    Definirea cadrului de acţiune – stabilirea obiectivelor măsurabile ale proiectului, la nivel general şi pe etape, nivelul de reprezentare ca durată şi autoritate, lungimea proiectului, clauzele de confidenţialitate şi termenii financiari.

    Evaluarea firmei – colectarea datelor şi stabilirea metodei de evaluare.

    Transformarea organizaţională – în cazurile de necesitate.

    Memorandum către investitori – redactarea documentului care prezintă afacerea, potenţialul acesteia, contextul în care se dezvoltă şi randamentul investiţiei.

    Tranzacţia – identificarea cumpărătorului, acordul de confidenţialitate, due dilligence, oferta angajantă, negociere, încheierea tranzacţiei şi finalizarea formalităţilor.

    Pregătirea unei tranzacţii care ca scop cumpărarea unei companii si presupune parcurgerea următoarelor etape:

    - Cercetarea iniţială şi identificarea firmelor ţintă – departmentul specializat al den Bosch & Partners realizează un studiu al industriei în care activează cumpărătorul, al tendinţelor prognozate şi al principalilor actori economici din domeniu. Apoi, se identifică o serie de potenţiale companii care sunt interesate de ideea vânzării integrale sau a unei părţi din activele pe care le deţin.

    - Filtrarea rezultatelor cercetării pe baza criteriilor validate.

    - Contactarea firmelor care îndeplinesc criteriile.

    - Prezentarea listei scurte şi validarea acesteia cu cumpărătorul.

    - Negocierea şi încheierea tranzacţiei.
  • Interim management

    Programul de Management Interimar este soluţia rapidă pentru rezolvarea unor probleme complexe de business de către manageri de top experimentaţi, care vor fi angajaţi pe o perioadă determinată de trei până la nouă luni. den Bosch & Partners “Interim Management” asigură întâlnirea dintre Senior Executive Interim Manageri şi companiile Client, precum şi cadrul de desfăşurare a relaţiei de colaborare dintre aceştia.

    Pentru companiile CLIENT, den Bosch & Partners “Interim Management” oferă acces rapid la o reţea de manageri de top, care pot prelua într-un interval foarte scurt o poziţie managerială, pentru acoperirea următoarelor situaţii:

    Nivel 1: MANAGEMENT TACTIC - menţinerea funcţionalităţii departamentului/companiei

    Nivel 2: MANAGEMENT OPERAţIONAL - eficientizarea mediului operaţional

    Nivel 3: MANAGEMENT STRATEGIC - stabilirea planului strategic de dezvoltare pentru următoarele 24 de luni


    Iată doar câteva din cazurile în care un Manager Interimar poate aduce valoare substanţială companiei Dumneavoastră:


    1. Deschiderea unei noi divizii sau a unei pieţe noi

    2. Lansarea de noi produse sau servicii


    1. Plecarea managerului pentru o perioadă determinată (ex: concediu maternitate)

    2. Focusare asupra unui management strategic

    3. Proiecte specifice cum ar fi restructurarea, reorganizarea sau relocarea

    4. Gestionarea unor proiecte de rutină care au nevoie sa fie externalizate

    5. Substituire planificată sau aşteptată dacă recrutarea unui manager permanent nu se impune urgent.

    6. Gestionarea preluării unor afaceri cu pachet majoritar de acţiuni

    7. Furnizarea cunoştinţelor tehnice şi specializate care nu sunt disponibile în cadrul companiei

  • Management de criza

    Crizele sunt de regula financiare (generate de obicei de cash flow-ul negativ), dar şi manageriale, cauzate de acuta lipsă de forţă de muncă talentată.

    Crizele micro-economice (la nivelul întreprinderilor) pot fi gestionate dacă sunt recunoscute ca atare şi dacă planurile de ieşire din criză sunt executate fără alte considerente în afara celui de salvare a companiei de la un eventual faliment. Nici acţionarii, nici creditorii nu sunt interesaţi de lichidarea unei firme, ci de reconstrucţia valorii acesteia şi recrearea unui sistem generator de profit.


    den Bosch & Partners propune firmelor care se confruntă cu o criză un plan de redresare în cinci etape:


    1. Identificareaşi eliminarea surselor care generează cash flow negativ (pierderi).

    2. Clarificarea modelului de afacere în contextul economic dat şi stabilirea viabilitatăţii lui pe termen mediu.

    3. Elaborareade scenarii alternative pentru ieşirea din criză şi validarea planului de redresare.

    4. Evaluarea şi validarea resurselor necesare executării planului.

    5. Executareaplanului de redresare conform Punctului 3.

    Procesul trebuie să se încheie într-o perioadă de maximum şase luni, punctul final fiind transferul firmei stabilizate către un nouă echipă managerială.

  • Recrutare executiva

    Servicii de recrutare executiva ( head hunting ) pentru pozitii de top management si middle management – leaderi cu combinatia perfecta de abilitati, experienta si compatibilitate culturala care sa poata conduce afacerile dumneavoastra cu succes intr-o economie in criza si cu schimbari rapide.
  • Restructurari companii

    Etapele pe care le parcurge o afacere în vederea restructurării sunt:


    Clarificarea strategiei – stabilirea misiunii şi a filosofiei, decelarea obiectivelor strategice, stabilirea industriilor unde se vor concentra resursele, precum şi a liniilor de afacere care se continuă sau nu.

    Diagnoza modelului de afacere – analizarea modului în care organizaţia îşi îndeplineşte obiectivele strategice, precum şi a modului în care se situează performanţa afacerii în comparaţie cu cea a competiţiei, analizarea performanţei curente şi a celei anterioare, testarea strategiei faţă de viabilitatea pieţei, analizarea indicatorilor financiari în comparaţie cu obiectivele stabilite.

    Identificarea proceselor operaţionale – listarea proceselor operaţionale, analizarea şi îmbunătăţirea lor în ceea ce priveşte autonomia, interdependenţa; stabilirea distincţiei dintre procesele de bază şi cele de suport, analiza infrastructurii tehnologice şi benchmarking al celor mai bune practici.

    Analiza capabilităţilor firmei – sunt urmărite capabilităţile necesare, precum şi cele curente, competenţele manageriale şi stilurile de lidership, identificarea competenţelor şi abilităţilor existente, precum şi a nivelului competenţelor în procesele de bază.


    Stabilirea resurselor, a structurii şi culturii – analiza modelului structurii organizaţionale din punct de vedere al departamentelor, al lanţului de decizie, al punctelor de control, al proceselor de luare a deciziei şi a distribuirii influenţei.

    Alocarea resurselor se diferenţiază între activităţile de bază şi cele generice. Se urmăresc modelele care influenţează cultura organizaţională şi modul în care acestea se aliniază intenţiilor strategice.

    Elaborarea, alegerea şi validarea scenariului care urmează a fi implementat – elaborarea potenţialelor scenarii de dezvoltare, în concordanţă cu schimbările mediului de afaceri. Testarea fiecărui scenariu în comparaţie cu tendinţele pieţei, alegerea mecanismelor care vor permite monitorizarea scenariului ales faţă de obiectivele strategice.

    Execuţia scenariului – structura urmează strategiei. Punctele în care intervine schimbarea vor fi comunicate şi asumate larg, iar implementarea va începe cu procesele de bază pentru a câştiga avantaje competitive. Există două elemente care trebuie securizate: disciplina în implementarea modelului stabilit şi consecvenţa procesului de implementare.

  • 1

PARTENERI

  • http://www.harthotel.ro/
  • ImproveYourBusiness
  • 1

Despre Noi

den Bosch Group o companie specializată în consultanta manageriala & private equity, recrutare executiva de personal & training în afaceri.

Stay connected on:

 

Contact

Pentru informații generale despre evenimente / expo / conferințe, sau alte nelămuriri, vă rugăm să ne contactați la:

 office (@) denbosch.ro
 (+40)729.991.845
 (0268)422.030
 str. Nicolae Teclu 11-A, Brasov, RO
×
×

Completeaza campurile pentru a primi preturile!

×

Iti multumim ca te-ai abonat la newsletter-ul denbosch.ro

 

×

A intervenit o problema in timpul abonarii la newsletter. Ar putea fi una din urmatoarele probleme:

  • Esti deja abonat la newsletter-ul nostru
  • Adresa mail este invalida
  • Serverul a intampinat o eroare
×

Ne pare rau, nu mai sunt locuri disponibile la acest program de training.

Rezerva-ti din timp loc la urmatorul program de acest tip la unul din numerele:

Mob: 0729.991.842 / 0729.991.845

Fix: 0268.422.030

Va multumim!

 

×
×

Completeaza campurile pentru a primi preturile!

×

Iti multumim ca te-ai abonat la newsletter-ul denbosch.ro

 

×

A intervenit o problema in timpul abonarii la newsletter. Ar putea fi una din urmatoarele probleme:

  • Esti deja abonat la newsletter-ul nostru
  • Adresa mail este invalida
  • Serverul a intampinat o eroare
×

Ne pare rau, nu mai sunt locuri disponibile la acest program de training.

Rezerva-ti din timp loc la urmatorul program de acest tip la unul din numerele:

Mob: 0729.991.842 / 0729.991.845

Fix: 0268.422.030

Va multumim!